Friday, November 18, 2011

larrialdiko eskailera! salbatu dit!

Txikia nintzela, gurasoek legundu zidaten etxetxo hau egiten. Orain berreogeita hamar urte ditut eta, oso gutxitan erabiltzen dut, baina gaur, erabili beharra izan dut. gaur bolatxo zoragarri eta lagungarri honetan ezkutatu egin naiz.

Zeren ikusi nuen: marmotak, telarainak, liberulak, eskeletoak...
Entzun nuen krasss! bat tabloi  bat bezala, eta hala zen.Tabloi txiki batzuk erori ziren eta oso gauza
handi batzuk ari ziren urbiltzen, basurdeak ziren!
Ezin nuen ezer egin, etetxoan ez zegoen ezer, baina gaztain batzuk, pinaburu batzuk eta harri batzuk etxetxoan zeuden. Hasi nintzen botatzen guztia, baina kostatu zitzaidan asko harriak botatzea. Eta hori guztia balitz, hanka sartu nuen zuloan eta ezin nuen atera, baina nire azpian larrialdietarako eskaillera bat jarri nuen hamalau urtekin eskapatzeko.

No comments:

Post a Comment