Friday, December 16, 2011

egun hartako bidaia

Egun hartako bidaia madarikaturik zegoen. egun hartan apokalipsia gertatu zen, joan behar ginen Bjickaren laguntzaren bila joateko mendira, mendi hori madarikatua zegoen. mendian tren-geltoki bat zegoen eta ni eta nire familia jaitsi behar ginen geltoki horretan, baina gaztelu zahar bat zen. hotel bat zen, eta bere izena "zombiak gauean"zen. Ikusi genituen pixka-bat eta tumbak ikusi gunituen eta ikuilu bat odolarekin ere. Gaua zen eta tren batek talka egiten beste batekin entzun zen, eta bidaiariak zombiak biurtu ziren. Eta nire gelara urbiltzen ari ziren. Esnatu nuen nire familia, baina ezin zen egin ezer, zeren zombiak atea jotzen ari ziren. Balezta bat aurkitu nuen eta tiroka ari nintzen eta lehiotik joan ginen, baina nire semea atera zen azkena eta zombiak hartu zuen nire semea eta nik ezin nuen ezer egin eta zombiak jan zuten nire semea. Trena pasatzen ari zen eta ni  eta nire emaztea sartu ginen trenean baina akarrik zombiak zeuden. Nire semea gure atzetik zegoen eta koska egin zuen egin zuen nire emazteari, tiro bat bota nion nire semeari baina tiro egin baino lehen esan nuen: Barkatu. Eta pummm¡Tiro egin nuen. Gela txiki bat zegoen metro batzuetara, eta sartu nuen bainu-gela horretan. Armairu bat zegoen eta botikak zeuden, kaxa txiki batean eta ere labain txiki bat zegoen.Laina sartu nion nire emaztearen aragian baina zombi bat biurtu zen eta bainu-gelan eskailera batzuk zeuden eta igo nintzen eskaileretatik joan nintzen zuzen lokomotorara zeren almazen bat zegoen kilometro batzuetara polborarekin koetekin eta etab.Almazenearekin talka egin zuen baina txokatu baino lehen salto egin nuen.

No comments:

Post a Comment