Friday, June 15, 2012

Pentsamenduak

Ikerrek karraska hots bat entzun zuen; lehiotik zetorrela ematen zuen. Astiro, astiro...
Iker, niri hilda ikusi nahi zuen. Beti zegoen;  hilko zaitut, hilko zaitut!
Eta egun batean etorri zen benetazko eskopeta batekin, eta galdetzen ari zen: Non dago Unai?
Eta pertsona batek esan zidan: Etorri azkar, emen daude bi pastilla, gorri bat eta urdin bat, urdina da ikusteko mundua zuk nahi duzun bezal, berriz, gorria da ikusteko mendua nolakoa den benetan, artu bat, eta irentsi azkar! Zeren... uste dut, ez egia da, hartu du motosierra bat eta etorzen ari da.
Nik konturatu gabe, hartu nuen gorria. Eta dena ziren kableak eta kableak, eta gizon hori esan zidan: gustoko duzu ahu? mundu ahu?... Ez, ahu ez da mundua, ahu zure burbuina da. Nola? ixo, beingoz!
Eta bat-patean dojo bataen geuden. dojo hortan, esan zidan pertsona, nik pentsatzea mugimendu  batzuk.
Eta pentsatu eta gero, ez dakit nola hasi nintzen egiten mugimendu oihek. Itsi nituen begiak eta eskolan nengoen, eta iker  niri tiro bat bota zidan, baina pentsatu nituen mugimendu batzuk, eta dembora gelditu zen.
Hori pasatu zenean, hartu nion ikerri eskopeta eta tiro bat eman nion bihotzean.

No comments:

Post a Comment