Friday, June 1, 2012

supermerkatua

Damututa nago. Ez nuen berriro egingo. Esan nion zentro komerzialeko guarda bateri.
Baina ez, ez nengoen ezta pixka bat damututa.
Geroxeago, joan nintzen soinketako atalera, hartzera baloi bat jolasteko. Egon nintzen begiratzen gauzak eta justu momentu horretan eman nion beste baloi bateri, eta gero baloi hori beste baloi bateri eman zion eta baloi hori windsurf egiteko tabla bateri eman zion, eta bukatzeko tabla hori, eman zion andre zahar bateri.
Orduan, ez nekien nola eskapatu horretik, baina joan nintzen zesta bat hartzera eta horrekin pentsatu nuen kamuflatzea, baina zestoak zuloak zuten eta zulo horretatik al zenidaten ikusi.
Orduan ikusi nuen nire aurretik soluzioa, zakarrako karritoa, orduan asi nintzen karritoa segitzen eta oztopo asko zeuden; baloiak lurretik botata, eskeitak lurretik botatak ere... hori eta gero enkargadoa ez zegoenean begiratzen, sartu nintzen eta ez zen irteera oso ona, zeren, justu momentu horretan bakarrik zegoen kartoia, baina zakar guztia bota zuten momentu horretan. Kaleko argia ikusten ari nintzen baina desbiatu ginen: ikusi nuen gelaren atean hitz batzuk: inerrogazioak.
Orduan susmoo txarra neuka.
atea ireki zuenean ikusi nituen nire gurasoei eta bronka mundialak bota zituzten niri.

No comments:

Post a Comment